مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-16سياسي

برپایی 4 هزار هیئت مذهبی مردمی در البرز/ فرصت محرم بی بدیل است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 4 هزار هیئت مذهبی مردمی در سراسر استان در محرم برپا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق ظهر یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغین و مبلغات استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: ماه محرم فرصتی مناسبی برای جریان های مذهبی است تا بتوانند فعالتی خود را به صورت واقعی انجام داده و برکات آن را برای مردم به ارمغان بیاوردند.

وی با بیان اینکه فرصت محرم سیدالشهدا (ع) فرصت مغتنمی است، اظهار کرد: اکنون ایام ویژه ای هست و دوره ای که در آن هستیم به خصوص پس از وقایع چند ماه اخیر، آبستن اتفاقات مختلف هست و هر لحظه احتمال دارد که کشور ما با هجمه دیگری روبرو شود.

وی به گسست اجتماعی عجیبی که در جامعه جاری شده اشاره کرد و گفت: در بعضی از مجالس این نکته قابل لمس است که جمعی از مردم که مؤمنین هست با جمعی که به ظاهر در اثر هجمه های تبلیغاتی تفکرشان تا حدی تغییر کرده و پوششان هم تغییر کرده با هم زاویه شدیدی پیدا کرده اند.

ولایی برحق افزود: غدیر امسال تا حدی توانست این گسل را به هم نزدیک کرده و فاصله را کم کند اما پیش بینی می شود امسال در محرم شیطنت هایی رخ دهد و از طرفی فرصت عجیبی است، چراکه بسیاری از افرادی که به ظاهر با ما فاصله دارند در این زمان مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 4 هزار هیئت مذهبی مردمی در البرز/ فرصت محرم بی بدیل است

برپایی 4 هزار هیئت مذهبی مردمی در البرز/ فرصت محرم بی بدیل است